sobota 9. ledna 2010

9. den



Viktorka pořád jen mele o sáňkování a stavění princezen ze sněhu na zahradě a tak jsme ráno vyrazili do Hodonína schánět sněhule. Protože má jasnou představu o tom, jaké chce, vešla do každé prodejny s velmi hlasitým pozdravem, po němž následovala hláška "chtěla bych růžové, stříbrné nebo zlaté!" To, jaké boty a v jaké velikosti, to už pro ní nebylo podstatné :-) a my s Tomem zas koukali hlavně na cenu a praktičnost. Nakonec si vyhlídla jedny větší u Batě a pak už s ní nebyla v žádném dalším obchodě řeč tak jsme jí je museli vzít. 
Moc je ale zatím neužila, protože sotva vzbudila odpoledne Toma aby šli ven, měla jsem je za pár minut zpátky kvůli hustému dešti. Tak mi oba asistovali za zadkem, když jsem se snažila dodržet novou rodinnou tradici a péct nějaký moučník na neděli. Dnes jsem se rozhodla pro bábovku a doufám, že mi to moje "nezdravé předsevzetí" dlouho vydrží a každou neděli bude něco dobrého k snídani a odpolednímu kafi :-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Niki ta bábovka je super - přeju ať Ti vydrží předsevzetí a je z tebe správňácká mamina, co děti i manžela rozmazluje pečenýma dobrotama!!! A ať se Vám v Miloticích moooooc líbí!