pátek 8. ledna 2010

8. den



Sype, sype, sype
od rána jen hustě chumelí a já to nestíhám odklízet. Ruce mě bolí, záda taky a jsem tak utahaná, že bych jen spala. Na sáňkování ani stavění sněhuláka to v tom chumelení fakt není tak jsem to Viktorce aspoň částečně vynahradila projížďkou po Miloticích na saních (já samozřejmě v roli tahouna).
Viděla jsem krásná zákoutí, co bych chtěla vyfotit, ale nemám odvahu do toho mokra znova vytahovat foťák, jednou už jsem to zkoušela.
V pondělí, když mrzla v Dražovicích na autobusové zastávce, sníh jen pomalu jemně poletoval, mně přistávaly na černé bundě překrásné úžasné sněhové vločky a já myslela jen na to, jak bych je chtěla fotit. Bohužel jsem s sebou neměla foťák a od té doby se mi nepodařilo "strefit se" do takového mírného sněžení :-(

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Povedené fotečky!! Jsi šikovná.Laďka