čtvrtek 21. ledna 2010

21. den



Dnes jsem byla na výběrovém řízení na městký úřad a byla jsem fakt přesvědčená, že mě vezmou. Na tom úřadě jsem už 6 let pracovala, pohovor se mnou dělala bývalá kolegyně ze stejného odboru, s kterou jsem ani nekamarádila, ani jsme si nijak nevadily... podmínky jsem splňovala všechny, stála jsem o tu práci i když nebyla placená nejlíp a pracovní doba nebyla ideální... takže jsem fakt nečekala, že mě ZASE nevyberou :-S
Ještě že jsem se aspoň zastavila na pracáku a přihlásila se na další rekvalifikační kurz (už poslední, který mi můžou zaplatit) a přihlásila jsem Viktorku na zimák do krasobruslení (zatím na zkoušku) tak snad jí to bude bavit. Stojí to děsné prachy, je to až 5x týdně a o víkendu brzy ráno tak vlastně nevím, jestli bude lepší, když jí to bude bavit nebo ne :-)

Žádné komentáře: