úterý 5. ledna 2010

5. den


 

Díky kostelním zvonům, které nám tu denně vyzvání před oknem vstávám už v 6 ráno. Dnes mi to ale nevadilo, od naší svatby (5,5 roku) jsem nebyla u zpovědi a tady jsem si jí konečně domluvila s panem farářem - na 7,15 takže docela síla. Je to fakt nezvyk, že tady je kostel skoro denně, někdy i 2x. To v Dražovicích jsem chodila jen v neděli. Ale tady to taky nehodlám přehánět, jen mám prostě pocit, že kdykoliv vyhlídnu z okna, chodí tu lidi do kostela nebo z kostela.
Po zpovědi jsem vyprala, zašla do školy poptat se ředitele na práci, zaplatit Viktorce obědy a dopoledne jsem strávila u Renči Holešínské, se kterou jsem se už dlouhé roky neviděla.
Pak další praní, cesta pro Viktorku do školky... a znovu do školy, tentokrát na taneční kroužek pro děti. Viktorce se tam moc líbilo, já tam pokecala se známýma a seznámila se s některýma dalšíma maminama... a pak jsme šly do klubu maminek. Tom pro nás večer přijel tak jsem byla moc ráda, že tu cestu nemusím absolvovat počtvrté :-)

Žádné komentáře: