neděle 24. ledna 2010

24. den

Dneska vidím rudě! Antošovi se totiž vykašlali na trénink na zimáku a místo toho vzali Viktorku na sáňkách na rybník, kde v tom šíleném mrazu krom nich skoro nikdo nebyl. Takže trénink, kam byla náhlášená vynechali ale radši jí nechali mrznout na rybníku. Fakt mě to naštvalo, byla jsem ráda, že i když většina dětí ve školce onemocněla, Viktorka se drží a doufala jsem, že to zvládne i nadále.
Největší radost mi dnes udělala polička, co jsem si nechala udělat od bratránka. Přivezl mi jí sice už včera večer, ale teprv dnes jsem si jí dala tam, kam jsem jí naplánovala a dala do ní větší část našich dvd. Opravdu se z ní raduji. A kecám, radost mám samozřejmě z Viktorky. Každou chvíli mám hroznou potřebu se s ním mazlit, tulit, umačkat jí jak moc jí mám ráda.

Žádné komentáře: