pátek 1. ledna 2010

1. den




Klasika - s novým rokem nová optimistická předsevzetí o nichž člověk ihned při jejich plánování pochybuje, že je dodrží :-) Přesto, pokouším se znova o psaní svého blogu a jsem zvědavá... MOC zvědavá, jak dlouho mi to vydrží :D


Jako správná pověrčivá ženská se snažím řídit heslem Jak na Nový rok tak po celý rok a dávám si tedy záležet. No, dnes jsem toho moc neudělala, hlavně jsem se snažila začít bojovat se svou závislostí na internetu a podařilo se mi téměř celý den nezapínat PC. WAW! Večer jsem konečně přemluvila VIktorku, aby se mnou začla opět chodit do kostela (co jsme se přestěhovali tak se jí nechtělo, přestože ho máme doslova u baráku a koukáme na něj z okna) a docela se jí to líbilo. Jen náš tatínek (nevěřící) Tomáš nešel, protože ho zkolila nějaká hodně silná viróza a je nepoužitelný. To se máme na co těšit...

Žádné komentáře: