úterý 30. června 2009

161. den, 30. červen 2009

Dnes jsme chtěly s Pavlou dítka utahat tak jsme je vzaly na dopolední prcházku do hájku a kolem koupaliště... myslím ale, že já jsem dáááleko utahanější než VIktorka :-D
Po obědě jsem jí dala odpočívat do pokojíčku (samo že neležela!) a já si tu studovala návrhy na úpravu a osázení zahrady v Miloticích, kterou mi v neděli vypracovala a včera poslala Laďka. Taky už od včerejška s Tomem řešíme u koho objednat okna... a tak vůbec, musíme už začít něco řešit!
Velkým zklamáním pro mě byl očekávaný mejl, který dorazil dnes odpoledne - horší termín promoce už mi fakt nemohli vybrat :-( Čtvrtek (budiž, doufala jsem v pátek), ale v 9 ráno, přičemž já tam musím být o půl hodiny dřív :-( To znamená, že by jsme museli z dovolené vyrazit nejpozdějc v 5,30 nebo už večer a spát doma. A po promoci zas 3 hoďky zpátky na dovču. To se nám to komplikuje...

Žádné komentáře: