pondělí 8. června 2009

139. den, 8. červen 2009

Tak dneska jsou to přesně 4 roky co jsem se potila (2 dny po termínu porodu) u bakalářských státnic... a teď se šprtám na další. Jsem nepoučitelná! Už druhou noc chodím spát kolem jedné a druhé v noci, jsem fakt mrtvá. Pořád se mi chce spát, je mi blbě, do hlavy mi NIC neleze a nestíhám. A hlavně už mám víc jak týden tik v levém oku, téměř nepřetržitě. Je to hrozně nepříjemné.
Dnes jsem potřebovala zvládnout celou architekturu a zatím jsem jen u renesance (6. otázka z 18). V noci tu vyřvávali ožralci, dopoledne nám pod oknama sbíječkou rozbíjeli a předělávali chodník... odpoledne jsme byli v Miloticích u sestřenky - všechny nás stříhala a mě i barvila... teď se mi chce jen spát a spát, ale musím tu architekturu zvládnout, hádám, že dnes to zalomím zas nejdřív ve 2 :(
Jdu pokračovat a moc doufám, že u toho neusnu...

Žádné komentáře: