pátek 5. června 2009

136. den, 5. červen 2009

Tak jsem dnes zvládla Vlámské a Holandské malířství 17. století, baroko u nás a okolních zemích atd. Potřebovala bych do dnešní noci zvládnout celé 18. (kéž by i 19. století) v Itálii, Španělsku, Německu, Francii, u nás atd. Mám pocit, že se mi do té hlavy už nic nevejde a nezůstává mi to tam. Krom toho, že musím v jednom kuse znovu a znovu hledat jak se který člověk vyslovuje tak si nejsem schopná vybavit kolikrát ani jména, co už jsem se učila snad 5x! Už si tak hrozně moc přeju, ať je pátek příští týden... a na druhou stranu se tak moc děsím toho, jak se to blíží a já nejsem ani v půlce učení...
Dnes konečně na katastru přepsali ten "náš" barák na Andreu, čímž by se měly věci usnadnit a urychlit. Hurá! Jen jsem rozpačitá z Tomovy reakce. Jako by mu to spíš vadilo než ho to potěšilo nebo uklidnilo. Pořád mele o tom, že se tam stěhovat chce, že ten barák chce,... ale nějaké nadšení nebo iniciativa... to u něj postrádám... Na jednu stranu už se těším do nového/vlastního, na druhou stranu je mi hrozně hrozně smutno, že příjdem o tuhle skvělou školku a ty místní akce co tu jsou. Učitelky i starostka atd. jsou tu moc fajn

Žádné komentáře: