pátek 12. června 2009

143. den, 12. červen 2009

Tak jsem se těšila, jak ze všeho nejdřív sbalím všechno učení (skripta, knížky, poznámky) do krabic a začnu doma "čistku", ale jsem tak utahaná, že dnes jsem si prostě jen lehla na gauč k TV a přemýšlela, čemu všemu se teď budu moct věnovat (myslím tím ze svých koníčků)...
Viktorka dnes měli v náhradním termínu "Pohádkový les" se školkou. Aspoň doma tomu tak říkáme, i když letos to maminky pojaly v jiném duchu než vloni, kdy jsme se opravdu převlíkly za pohádkové postavy a rozmístily se po lese, kterým děti procházely k táboráku a kde hledaly poklad. Viktorka se na to těšila už od podzimu stejně jako na ten výlet tak jsem měla veliký strach, aby jako předposlední ze školky nechytla na poslední chvíli ty neštovice a nepřišla o to.
Nakonec bylo od rána škaredě - foukal vítr, lilo, do toho napřeskáčku nádherné azuro a sluníčko. Fakt horší než aprílové počasí takže se do jedné odpolko nevědělo, jestli to uspořádat v tom lesíku a na myslivecké chatě nebo v tělocvičně. Když už bylo rozhodnuto a rozhlas vyhlásil konání venku, neměla jsem se tam jak dostat abych to natočila (holt mi Tom to auto neustále není ochoten zprovoznit a pěšky bych to tam nestihla). Přijeli jsme tam oba společně jeho služebním autem až když bylo po programu a učitelky se chystaly vzít Viktorku zpátky do vesnice. Takže nakonec jsme tam zůstali než začlo zas pršet a aspoň si s ní opekli špekáčky.
A mně začal zničehonic blbnout foťák tak doufám, že se vzpamatuje :-(
Jo, a taky jsem dnes konečně poslala zálohu na dům. To bylo najednou na účtě prázdno :-O

Žádné komentáře: