pátek 26. června 2009

157. den, 26. červen 2009

V noci jsme dávali zase Panadol, teplota byla mírně nad 39, ráno jsme dali ještě jednu dávku, protože Viktorka si stěžovala na bolení bříška a zadku, což se trošku zpravilo, když si během dopoledne párkrát poseděla na záchodě.
Ráno jsem jí byla omluvit ve školce tak jí učitelky litovaly, že zrovna ona, která se na ty kolotoče (o víkendu jsou tu hody) tak hrozně moc těšila se na ně možná nedostane a mně zas bylo líto, že tam měla jít dnes naposled nejen před prázdninami, ale pokud se nám podaří přestěhovat do září tak už definitivně... Takže tam když tak půjde v září ještě na rozlučku...
Dopoledne po druhém "trůnění" už jí bylo hej a začla tahat hračky, převlíkat se do šatiček - prostě jí otrnulo. Když jsem jí ale šla kolem čtvrté do pokojíčku zanést oblečení, v kterém měla jet se mnou do Kyjova na schůzi Avonu (ráno jsem potvrdila napevno účast, protože už jí bylo líp a Tom řekl, že mě zavezou a budou spolu) tak už zase spala v postýlce a měla teplotu. Tom nakonec rozhodl, že to nemám rušit a mám jet jeho služebním autem sama :-O Já, která za poslední dva roky co mi odstavil naše autko do dvora a všude nás vozil služebákem řídila snad jen čtyřikrát a navíc v tom jeho dlouhém služebáku... :-( Ale zvládla jsem to suprově tam i zpět a na schůzi si to skvěle užila.
Tom mezitím nadopoval Viktorku další dávkou Panadolu (který jsem jí přes den vysadila) takže večer byla plná elánu a odmítala jít spát. Já mezitím udělala krém na dort, natřela ho, dala tuhnout na zítra a obarvila i marcipán, takže zítra ho snad dodělám. Návštěvy jsme přesunuli až na neděli tak snad bude malá do té doby v pořádku a zvládne dodatečnou oslavu narozenin i hody a kolotoče...

Žádné komentáře: