čtvrtek 11. června 2009

142. den, 11. červen 2009

MÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁM TOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

I když včera jsem byla v pohodě a rezignovala tak dnes od rána to byla fakt nervóza, průjmy, nevolnosti... byla jsem docela na prášky a i když jsem dostala moc fajn otázky skoro nic jsem ze sebe nedostala.
1. otázka z metodologie byla hned ta první - Berlínská škola apod. Z toho jsem si pamatovala jen jediné jméno a teorii, úplně dutá
2. otázka - Renesanční architektura 15. století v Itálii. Spletla jsem si století (to je tím, že počínaje rokem 1500 už je to století 16. :-() a pak z toho byla dost rozhozená. Nevybavovala jsem si ani jména, která považuju za naprosto samozřejmá, kdyby mě i o půlnoci vzbudili. Prostě naprosto vygumováno...
3. otázka - Malířství 2. poloviny 19. století v Evropě. Tak aspoň že něco. Mohla jsem zužitkovat impresionismus, pointilismus... jediné, čím se fakt chytám.
Naštěstí profesoři měli pochopení (i když Bartlová, na kterou jsem nejvíc spoléhala tam vůbec nepřišla) a za jejich vydatné pomoci jsem s odřenýma ušima dostala E. Ale už jsem magistra a můžu se soustředit jen na barák.
Za odměnu jsem si koupila oběd u Mekáče a Viktorce několik dárků (zas myslím víc na ní než na sebe :-)) A celý den se mi chtělo brečet a brečet...
Večer jsme nakonec tu předkupní smlouvu podepsali a začnem s plány...

Žádné komentáře: