čtvrtek 25. června 2009

156. den, 25. červen 2009

Brzo ráno jsme jeli s Tomem do Hodonína, protože si mě opět pozvali na pracák - práci pro mě ale samozřejmě nemají a znovu si mě pozvali na příští pondělí. Tam fakt jezdím každý týden - takovou dálku a zbytečně :(
Domů jsem se dostala až na poledne takže už nebylo moc času začít připravovat Viktorce její hlavní letošní narozeninový dort. Slíbila jsem jí, že dnes zajdem na kolotoče (točí a vyhrávají nám tu před okny už od včerejška a od pondělka se na ně chodí se školkou v rámci procházky dívat), ale když jsme šly ze školky tak netočily, zato začlo poprchat tak jsme šly domů a oni začli až za hodinu. To zrovna končila Kouzelná školka a Viktorka se přesunula do pokojíčku. Cca za půl hoďky jsem jí s úžasem našla ležet v postýlce (přes den odmítá ležet a navíc dnes byla vyspaná ze školky :-O), prý je jí zima. Do půl hodiny už měla zimnici a horečku, přes 38 stupňů tak jsme nasadili Panadol a já doufám, že se to zlepší. Do školky ale zítra nejde a nepojede ani na nocleh k Antošům do Hodonína, takže celý den nebudu mít klid na zdobení dortu a dnes jsem stihla jen upéct korpus...

Žádné komentáře: