úterý 2. června 2009

133. den, 2. červen 2009

Včera večer jsem si i pobrečela, že už mi ode dneška Viktorka chodí do školky denně. Sice mám víc času na učení, ALE je to další důkaz toho, že už mi vyrostla a že nám skončilo to období, kdy jsme skoro pořád spolu.... Je neuvěřitelné, že nám to už uteklo a končí...
Tom si ráno zapomněl mobil tak jsem se mu snažila zprostředkovávat hovory na jeho pevnou... no veselo. Zvlášť, když mu několikrát volal nějaký Ital či co a snažili jsme se dorozumět anglicky. Tom slibova, jak si pro ten mobil během dne přijede, naposled mi to tvrdil někdy po druhé hodině a pak si přijel klidně o hodinu a půl pozdějc z práce než jindy aniž by se mi obtěžoval zavolat z pevné linky, že zůstává v práci dýl. Já už tady vyšilovala a místo učení jsem běhala od okna k oknu a vyhlížela ho. Vrcholem všeho bylo, že si zapomněl i klíče tak na mě dole zvonil a já se fakt lekla, že měl nehodu a jsou to policajti. A on se ještě divil, že jsem naštvaná :-O

Přes den jsem nastudovávala dvůr Rudolfa II. a začla s barokem. O tom, že ty státnice bych zvládla příští týden si moc iluze nedělám, ale kdyby to vyšlo, to by byla fakt megaúleva. Ale bude i tak. Budu mít na přípravu další 2 měsíce a navíc v tom září už by mi to dali určitě (no, ale kdyby si chtěli ušetřit vzácný čas a nezdržovat se se mnou ve dvou termínech, tak bych proti tomu samozřejmě vůůůůbec nic neměla ;-)
Večer si musím přečíst po sobě tu svojí diplomku ať vím, co jsem tam vůbec napsala a zítra už budu v Brně od rána a připravovat se na tu komisi...

Žádné komentáře: