čtvrtek 25. března 2010

84. den

Dnes jsem měla pohovor kvůli té práci ve Strážnici a málem  jsem ho nestihla. Seznam mi našel nejkratší cestu přes Rohatec, i když jsem plánovala jet přes Vracov. JENŽE! Seznam holt nepočítal s tím děsným přejezdem na kolonce, takže jsem tam čekala čtvrt hodiny než přejely tři vlaky a pak už jsem musela šlapat na plyn jako šílenec. V Petrově jsem radši volala, že budu mít 5 minut zpoždění a naštěstí jsem se do toho jakž takž vešla.
Na výtvarné předměty by měly raději nějakého výtvarníka než teoretika, ale ukecávala jsem je, aby mi daly tu teorii aspoň na půl úvazku. Počítá se cokoliv a já o to fakt fakt fakt moc stojím. Ale ozvou se až v květnu.
Přijela jsem domů utahaná a hladová tak jsem si dopřála luxus a za posledních pár korun si zašla na meníčko ke Drakovi. Ještě, že to máme pár kroků od baráku a není tam draho.

Žádné komentáře: