pondělí 1. března 2010

60. den

Ještě než jsem nastoupila do nemocnice, udělala jsem si "rychlovýlet" na pracák, abych se tam znovu zaevidovala. Zastavila jsem se taky kvůli rekvalifikačnímu kurzu, z kterého mě kvůli té mé brigádě stihli vyškrtnout, tak musím teď čekat bůh ví jak dlouho, až ho budou otvírat znovu. Ach jo.
V nemocnici dnes měli rekordní počet příjmů, takže jsem strávila celé dopolko čekáním na pokoj. Nakonec nás už neměli kam dávat :-) Nejhorší na tom bylo to, že jsem měla přijít na lačno a krev mi brali až po vyšetření někdy po jedné hodině tak to už jsem byla fakt na omdlení. Odpoledne ještě rentgen plic, EKG a od dnešního večera každý den heparin do břicha.
Snažila jsem se vybavit, kdy naposled jsem ležela SAMA v nemocnici (v uplynulýc pěti letech to bylo vždycky s malou) a zjistila, že to bylo na stejném oddělení před 15,5 lety...

Žádné komentáře: