středa 10. března 2010

69. den

Viktorka se dočkala a dnes slaví svátek. Sice jsem jí slíbila dort, ale nakonec jsem to uhrála na kupované zákusky v místní cukrárně.
Dopolko jsem se konečně sešla s tím zahradníkem a domluvili jsme se, že se nám mrkne na zahradu,  když se oteplí. Byl moc fajn a sympatický, mám z toho dobrý pocit. Pak se tu zastavila Ingrid, s kterou jsem se neviděla víc jak 2 roky, tak jsem moc ráda, že jsme konečně zas jednou pokecaly.
Odpoledne jsem Viktorku vzala do místní cukrárny, aby viděla, kde to je a jaké tam pečou zákusky, nakoupily jsme jich plno. Pak jsme to vzaly cestou  přes hřbitov, kolem hřiště, Zálužím a parčíkem u kostela...  moc hezká procházka.
A večer po příjezdu Toma dostala konečně tu svojí vysněnou česací hlavu - princeznu tak spokojenost maximální a já jsem moc ráda, že je ráda :)

Žádné komentáře: