čtvrtek 4. března 2010

63. den

Na operační sál mě odvezli až v 10 a pak mě nechali další hodinu čekat před operačním sálem. Ani nevím, jak jsem to tam tu hodinu zvládla, jen jsem se každou chvíli modlila. Na sále jsem byla před uspáváním v pohodě, horší bylo probuzení. Díky rýmě, co se o mě už týden pokouší jsem byla zahleněná a tak jsem sebe i personál na sále docela vyděsila tím, že jsem se začla dusit a nemohla jsem se nadechnout. Ale oni jsou naštěstí profíci a zvládli to, jen jsem tam byla o něco dýl.
Cestou ze sálu jsem se stihla poblít, jinak už byl zbytek dne v pohodě, jen jsem celý den nedostala najíst, jen výživu z infúze. Ale jsem v pořádku a to je hlavní!!! V noci už jsem začla trochu i chodit, ráno jsem dostala snídani a dneska celý den trénuju chůzi. I když jsem hodně ospalá a nechala si píchnout i něco proti bolesti těch jizev, co mám v pupku a na břiše.

Žádné komentáře: