středa 21. ledna 2009

1. den, 21.ledna 2009



Úvodem

I když jsem původně odolávala a bránila se zapojit do tohoto projektu, nakonec mi to nedalo, pořídila jsem si ke staré zrcadlovce i foťák do kapsy, abych mohla fotit kdykoliv a založila si svůj blog... Nemám v plánu tady publikovat nějak moc umělecké snímky, i když se o ně OBČAS pokouším, jen bych si takto ráda dokumentovala rok, v kterém mě toho hodně čeká a doufám, že většina z těch plánů výjde a podaří se.

Nejčastějším objektem mého fotografování je sice dcera Viktorka, pro dnešní den jsem si ale vybrala jiné téma - přesně před pěti lety ke mně domů přišel technik připojit mi nový scanner k PC - to se mu sice nepodařilo, ale moc mu u mě zachutnal čaj a asi jsem se mu hodně líbla i já, protože ke mně na ten čaj začal chodit hodně často, až nakonec zůstal napořád a stal se mým manželem :-)

1 komentář:

Lucka73 řekl(a)...

Nejdřív GRATULUJU k výročí!! No a přeju - aby všechno šlo jako na drátkách a smutných dní bylo co nejmíň, aby jste v sobě oba vždycky našli dost lásky, tolerance a obětavosti jeden pro druhýho.....

A k fotce.... :) Chtělo by to buď ještě krapet přisvítit zprava - na můj vkus tam strašně zaniká ten hrníček. A nebo, aby tam nebyl - nebo světlejší a nebo na světlejším podkladě - prostě, nemůžu si pomoct, mě tam ruší... ;o)))

Ale jako počin do projektu dost dobrý!!! Přeju, ať vydržíš a ať ti to něco přinese!!!