středa 28. ledna 2009

8. den, 28. ledna 2009


Plavání

Dnes bylo v plavacím kurzu naplánováno potápění, což já zvládám jen velmi špatně (když se mám potopit do té chlorované vody tak pak delší domu nevidím, neslyším, nemluvím... takže nechápu, jak bych zvládla ještě hlídat Viktorku před utopením). Proto se uvolil tatínek a potápěli se spolu zatímco já jako lačný reportér fotila a hlavně natáčela jako o život. Přesto použitelných fotek moc není, buď jsou tmavé, nebo mázlé nebo je Viktorka někde pod vodou a není jí téměř vidět :-)
Den mi trochu pokazilo, že Tomáš musela platit pokutu, že nezastavil na stopce. Pořád se mi pak honilo hlavou, co všechno jsme za ty prachy mohli pořídit, jak já se snažím si nekoupit ani nic lepšího na sebe, nové boty co bych potřebovala, zajít si někam do kavárny, koupit si knížku... a stejně ty peníze nejsou. Na hypotéku čekáme už půl roku, na Tomášovu výplatu za 2 měsíce z předchozího zaměstnání už třetí rok... holt na toto jsme smolaři... ALE to, že jsme živí, zdraví a spolu je samozřejmě důležitější! Život a zdraví mojí rodiny by mi nenahradily žádné miliony...

1 komentář:

Lucka73 řekl(a)...

S tím se nedá, než souhlasit.... Nic z toho důležitýho, opravdu důležitýho si za peníze nekoupíš....