čtvrtek 29. ledna 2009

9. den, 29. leden 2009


Člověk míní...

Dnes mi dalo hodně velkou práci přijít na to, jakou fotku sem dát. Viktorka byla od rána do odpoledne ve školce a pak jsme spěchaly autobusem do Brna, kde jsem byla v aqua-aerobicku... prostě nějak nebylo kdy a co.
Původně měl Tom ráno odjet do Vídně a zůstat tam do zítřka a já s Viktorkou se nahlásila na přespání ke kamarádce, protože tady v tom starém velkém prázdném baráku bez něj odmítám trávit noc... JENŽE když jsem přišla po ránu ze školky tak mi Tom oznámil, že se necítí dobře a že si vzal v práci 2 dny volno a nikam nejede... a pak tu celý den chodil s telefonem u ucha (on to má jak ten chlap v Marečku, podejte mi pero, taky nemůže telefonovat na jednom místě), řešil pracovní problémy nebo se válel u TV. Takže jsem na něj nakonec večer udělala s foťákem "kuk" a cvakla ho :-D

Žádné komentáře: