pátek 30. ledna 2009

10. den, 30. leden 2009


Holky se dočkaly

Tak se Viktorka i kámoška tak těšily na tu společnou noc v Brně, že jsme si jí nakonec udělaly o den pozdějc, tedy z pátku na sobotu. Aspoň jsme nemusely ráno tak brzo vstávat (ona chodí do práce v 6,30 a to je na nás brzo) a mohly jsme zapařit. Viktorka tak, že do sebe ládovala slané "dobrůtky" a usnula až v deset, my zas se šampusem a vínem až do jedné...
Jinak jsem se dnes dooost ztrapnila. Když mi po vánocích opět nevyšlo těhotenství přemluvila jsem sestřičku na gynekologii, aby mě vecpala na vyšetření ještě v lednu, schválně jsem tam spěchala (od nás je to kolem 50 km)... přijela tam téměř na čas a zjistila, že už se neordinuje a já přijela o den pozdějc. Prostě jsem celou dobu žila v tom, že 29.1. je pátek... až mi z toho bylo do breku. Tak moc jsem byla ráda, že už se začne řešit jestli jsem nebo nejsem v pořádku... a teď abych zas kdo ví jak dlouho čekala...

1 komentář:

Lucka73 řekl(a)...

Niki, z toho si nic nedělej. Všechno dobře dopadne. A jestli se to vyšetření udělá teď a nebo pozdějš.... Vyjde to, určitě!!!

Pokud si dobře pamatuju - původně jsi chtěla děti dál od sebe, ne? 5-7 let?? Nebo se pletu? Vidíš - jestli se nepletu, tak to prostě jen příroda zařídí podle tvýho původního přání. Určitě se miminka dočkáš. Moc držím palce!!