pátek 23. ledna 2009

3. den, 23. ledna 2009


ach ta romantika...

Tak tohle teď hodně zaměstnává mou mysl... od té doby, co jsem před týdnem viděla po několikáté film Pýcha a předsudek a zničehonic jsem se do něj zamilovala vyšiluju... stáhla jsem si k tomu soundtrack, sehnala si to jako seriál i knížku, dala si wallpaper na monitor a v jednom kuse je mi smutno z toho, že tohle nikdy neprožiju. Znovu se (stejně jako tolikrát v době dospívání) vydávám do příběhů Elizabeth Bennetové a pana Darcyho, Jany Eyrové a pana Rochestera a jim podobných a hrozně moc bych si přála podobný příběh napsat, když už ho nemůžu prožít. Ale necítím se na to dostatečně talentovaná což ještě víc prohlubuje mojí melancholii, ale já se z toho nějak dostanu

1 komentář:

Lucka73 řekl(a)...

Niki, napíšu to, co už jsme ti říkala mockrát a to, co si opravdu myslím.

Nemyslím, že velká láska s velkou romantikou nexistuje. Ale jsem přesvědčená, že každá láska potřebuje "pěstovat" a starat se o ní, aby ta zamilovanost a romantika vydržela co nejdýl.
Možná, že zamilovanost se časem někam vytratí - možná..... ale dycky by měla být úcta, soucítění, otevřenost, pochopení, tlerantnost - a to je jenom a jenom na nás....

Moc ti přeju, aby jsi to všechno našla tam, kde si myslíš, že to není - tam, kde to nehledáš a já jsem při tom přesvědčená, že to tam pořád máš.
Aby jsi zjistila, že ta velká láska až za hrob, ta ukrutná romantika - to všechno je vedle tebe, jen se koukat, natáhnout ruku......